Rancangan Tahunan
Oct 21st 2023
Aktiviti | Objektif | Tarikh | Pelaksanaan |
Latihan melukis lukisan cina dengan teknik yang betul Latihan melukis lukisan dengan gaya Cina | Melahirkan murid yang cinta akan budaya | Mac 25/3/202 | Semua Ahli |
Pendaftaran ahli baru Taklimat kepada ahli-ahli Pengenalan guru-guru penasihat dan jurulatih Peraturan Kelab Lukisan Cina | Mengukuhkan interaksi dan integrasi dalam kalangan ahli-ahli dengan guru-guru penasihat ,jurulatih dan AJK, Memperkukuhkan disiplin ahli-ahli. | April 15/4/2023 | Ahli-ahli baru dan lama |
Memperkenalkan seni Lukisan Cina Kemahiran teknik asas (ahli baru) | Menyemai semangat seni Lukisan Cina. Memahami kemahiran teknik asas | Mai 13/5/2023 | Semua Ahli |
Pertandingan Lukisan Cina | Mencungkil bakat ahli-ahli kelab dalam bidang seni tradisional. Memperkukuhkan disiplin pelajar. | Jun 10/6/2023 | Semua Ahli |
Mempamerkan karya lukisan murid pada hari ibu bapa | Untuk memperkenalkan seni lukisan cina kepada warga sekolah dan masyarakat. Untuk menarik minat lebih ramai warga sekolah untuk menjadi ahli Kelab Lukisan Cina. | Julai 22/7/2023 | Semua Ahli |
Latihan Lukisan | Meningkatkan kemahiran melukis | Ogos 26/8/2023 | Semua Ahli |
AGM | Penyerahan Laporan Tahunan Bendahari, Laporan Tahunan Setiausaha, Minit Mesyuarat Agung dan Senarai AJK Tahun 2022/2023 | Semptember 23/9/2023 | Semua Ahli |
Melukis lukisan bebas | Mencungkil bakat ahli-ahli kelab dalam bidang lukisan cina. Membimbing ahli-ahli kelab mengenai teknik melukis lukisan cina. | Oktober 14/10/2023 | Ahli-ahli T1,T2,T3,T4 |
Menjalankan bengkel Lukisan Cina | Untuk menambah pengetahuan pelajar tentang tradisi lukisan cina. Untuk mengajar pelajar tentang cara untuk mengekot kertas lukisan cina bagi mengukuhkan lukisan. | November 11/11/2023 | Ahli-ahli T1,T2,T3,T4 |
Latihan melukis lukisan dengan gaya Cina | Melahirkan murid yang cinta akan budaya | Disember 9/12/2023 | Ahli-ahli T1,T2,T3,T4 |
Latihan Lukisan | Meningkatkan kemahiran melukis | Januri 27/1/2023 | Ahli-ahli T1,T2,T3,T4 |
No Comments »